ITH Telefoontasje gemaakt.

Kleine projecten die gemaakt worden in de hoop van de borduurmachine.

ITH Telefoontasje gemaakt.

Berichtdoor AnneMarie » Di Mei 27, 2014 6:15 pm

:smile: Vandaag met Ina samen een patroon voor telefoontasje uitgeplozen en gemaakt.
Het tasje wordt gemaakt in de hoop van de borduurmachine. Nu we weten hoe het een en ander in elkaar steekt ga ik er nog wel eentje maken en zal dan wat foto's van maken zodat jullie een beeld kunnen krijgen hoe dat werkt.

De eerste poging ging helemaal de mist in en mijn tweede poging ging wel goed, alleen was het de bedoeling dat de geruite stofjes de voering zou zijn en niet de buitenkant :lol: De drukker zit ook niet in het midden.

foto (3).JPG

Dit is mijn derde poging en die is helemaal gelukt. Ik heb wel een kleine verandering gedaan aan de achterkant heb ik fiberfil tussen de twee lagen gedaan, zodat hij wat steviger werd voor de telefoon. Hier moet ik de drukker er nog op doen.

EG-blauw.JPG

EG-blauw-achterkant.JPG

EG-blauw-inhoud.JPG

Het patroontje komt hier vandaan. http://www.embroiderygarden.com/shop/

Van de maker van het telefoontasje mag ik geen diashow plaatsen (even goeie vrienden hoor), maar om jullie toch een beeld te laten krijgen hoe een project ITH werkt heb ik deze video gevonden op You Tube. Het is een hele simpele USB Case - In the Hoop Machine Embroidery Design van Pickle Pie Designs.
http://www.picklepiedesigns.com/in-the- ... -beginners

Laatst gewijzigd door AnneMarie op Zo Jun 01, 2014 10:34 am, in totaal 3 keer gewijzigd.
Groetjes AnneMarie.
Gebruikers-avatar
AnneMarie

Re: Telefoontasje gemaakt.

Berichtdoor Ina » Wo Mei 28, 2014 3:51 pm

DSC01593.JPG

oooohh alles zit tegen dacht hem gister avond al klaar te hebben, maar mijn zussen weer hielden mij weer. en toen ik bijna klaar was spoeltje leeg,
en ja ik heb er normaal een stuk of 6 standbij bij klaar liggen, en ja hoor de voorraad op.
dus eerst spoelen vullen en dan de laatste fase nog borduren.
tot mijn DH riep kom je nog beneden vanavond of lig je soms al te slapen dus maar snel borduurmachine uit en vanmiddag eindelijk weer verder,
en ja hoor nog niet helemaal goed al lijkt het op de foto of hij klaar is maar met spelden kun je veel verdoezelen maar toch maar even een foto. van de onderkant zijn de lagen weer los en nu snap ik het niet meer,
Dus annemarie heb je al een stappen plan kin het Nederlands gemaakt, want ik weet dat het kan. dus kopop en weer proberen. tot de volgende poging
Gebruikers-avatar
Ina

Berichtdoor AnneMarie » Vr Mei 30, 2014 8:49 am

Als het lukken wil dan ga ik vandaag er nog eentje maken :smile:
Laatst gewijzigd door AnneMarie op Vr Mei 30, 2014 1:00 pm, in totaal 1 keer gewijzigd.
Groetjes AnneMarie.
Gebruikers-avatar
AnneMarie

Berichtdoor Ina » Vr Mei 30, 2014 12:09 pm

na wat strubbelingen met van alles nu toc het tasje kunnen maken en goed in de gaten gehouden aan de werkbeschrijving is het me nu gelukt.

DSC01594.JPG
tasje

rn de karabijn haken zijn op de markt en stukje goedkoper de kleinste € 0,50 PER STUK dus vol;gende keer even naar de markt annemarie
Gebruikers-avatar
Ina

Berichtdoor AnneMarie » Vr Mei 30, 2014 12:59 pm

:clap: :thumps: zie je wel de aanhouder wint.

this mij ook weer gelukt, wordt verslavend denk ik :lol:

IMG_2668.JPG
Groetjes AnneMarie.
Gebruikers-avatar
AnneMarie

Re: ITH Telefoontasje gemaakt.

Berichtdoor AnneMarie » Ma Jun 02, 2014 8:37 am

:smile: het patroon heeft twee maten, gisteren ook de grote versie gemaakt en daar past zowaar een ds-i in. Zelf heb ik op de achterkant een zakje toegevoegd waar je b.v. Het koptelefoontje in kan doen.

image.jpg

image.jpg
Groetjes AnneMarie.
Gebruikers-avatar
AnneMarie

Terug naar In The Hoop